Page 6 - 1. Матеріали на конкурс каб. укр. мови 2025
P. 6

  уміння  вчитися,  спілкуватися  державною,  рідною  та  іноземними
            мовами;

                   усвідомлення  специфіки  літератури  як  мистецтва  слова,  її
            гуманістичного потенціалу й місця в системі інших видів мистецтва;
                   уміння й навички створення усних і письмових робіт різних жанрів;

                   уміння       сприймати,        переробляти          і   представляти          навчальну
            інформацію в різних формах (словесної, образної, символічної);
                  В  умовах  змішаної  форми  навчання  необхідно  не  тільки

            переглянути  завдання  з  української  мови  та  літератури,  а  й  перелік
            предметних  ключових  компетентностей.  Почати  цей  процес  потрібно,
            звичайно, з відбору змісту,  і, безумовно створення особливого освітнього

            середовища кабінету.
                                                                 Сьогодні        щодо        дітей      часто
                                                          вживають              фразу            «цифрове
                                                          покоління».         Поширювати           її   почав

                                                          американський письменник та дослідник
                                                          у  сфері  освіти  Марк  Пренскі.  Саме  він

                                                          вперше визначив «цифрове  покоління»,
                                                          як  таке,  що  з’являється  сьогодні  і  не
                                                          тільки      вміло      використовує          новітні
            технології,  але  й  очікує  на  їх  постійну  доступність  у  всіх  аспектах  життя.

            Сучасні здобувачі освіти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно.
            Один  із  способів надати  їм  таку  можливість  —  використовувати  систему
            змішаного  навчання.  Змішане  навчання  допомагає  розширити  освітній

            процес  за  межи  формального  уроку  і,  навіть,  навчального  закладу  і  дає
            більше шансів навчатися і здобувати якісні знання.
                  Загалом це — поєднання офлайн- (або особисто, “на місці”) та онлайн-

            навчання у різних пр ропорціях. Основна відмінність змішаного навчання від
            звичайної  системи  –  активне  використання  технологій,  щоб  знайти
            матеріал і отримати нові знання.

                  За змішаного навчання відмінною також є роль викладачів. Тут вони –
             фасилітатори навчального  процесу.  Тобто,  люди,  які  організовують
            колективне  обговорення  так,  щоб  усі  здобувачі  освіти  були  максимально
            залучені, а проблеми вирішувалися швидко й ефективно. Відтак, основна

            мета викладача— не оцінити учнів на уроці, а активно взаємодіяти з ними,
            відстежувати  прогрес  та  допомагати  у  разі  потреби.  Так  викладачі

            перестають бути просто спостерігачами і займають роль менторів.




                                                             6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11